.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تكذيب حمايت محسن رضايي از نامزد خاص
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن تكذيب هر نوع حمايت و رايزني با نامزد خاصي اعلام كرد: با همراهي تعدادي از دوستان در حال مذاكره براي تشكيل يك دولت ائتلافي هستيم كه اميدواريم بتوانيم طي هفته‌هاي آينده آن را اعلام كنيم...
تكذيب حمايت محسن رضايي از نامزد خاص

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن تكذيب هر نوع حمايت و رايزني با نامزد خاصي اعلام كرد: با همراهي تعدادي از دوستان در حال مذاكره براي تشكيل يك دولت ائتلافي هستيم كه اميدواريم بتوانيم طي هفته‌هاي آينده آن را اعلام كنيم.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در اطلاعيه‌اي درخصوص نزديك شدن به ايام انتخابات اظهار داشت:با توجه به فعال شدن ستادهاي انتخاباتي و تبليغات نامزدهاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري دهم، افزايش شايعات اگرچه يك امر طبيعي است ولي مي‌تواند به اخلاق سياسي، روابط و مناسبات بين فعالان سياسي و جامعه ما آسيب‌هايي وارد كند.

رضايي آورده است: اخيرا در برخي از ستادهاي انتخاباتي از حمايت اينجانب از كانديداهايي نام برده مي‌شود يا اينكه افرادي ممكن است از روي دلسوزي و يا با انگيزه‌هاي ديگري بخواهند رايزني‌هايي را انجام بدهند.

اينجانب ضمن تكذيب هر نوع حمايت و رايزني با نامزد خاصي اعلام مي‌كنم كه من و تعدادي از دوستان در حال مذاكره براي تشكيل يك دولت ائتلافي هستيم كه اميدواريم بتوانيم طي هفته‌هاي آينده آن را اعلام كنيم و لذا بار ديگر از همه فعالان سياسي تقاضا مي‌كنم كه ضمن خنثي كردن اين شايعات، از هر نوع گمانه‌زني بپرهيزند و در تقويت اخلاق اسلامي در صحنه انتخابات كوشش كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.